درباره کد پیام
امروزه برای ورود به بازار کسب و کار تنها داشتن سرمایه کافی نیست، ابزار های ساده و پیشرفته بسیاری برای مدیریت مشتریان، شناسایی بازار، شناسایی رقیبان و تحلیل اطلاعات مورد نیاز کسب و کار، تولید شده است. اما استفاده از یک ابزار بومی شده که نیازهای کسب وکارها سنتی و اینترنتی را پاسخ می دهد می تواند یکی از مزایای رقابتی هر کسب وکاری باشد.
“دادههای بزرگ (Big Data)” علم جدید درک و پیشبینی رفتار انسان با مطالعه حجم زیادی از دادههای ساختار نیافته و طبقه بندی نشده است. دادههای بزرگ به عنوان منبع تجزیه و تحلیل پیشگویانه شناخته شده است. بسیاری از شرکتهای بزرگ از دادههای بزرگ برای تنظیم پیشنهادات و قیمتها و همچنین برای به حداکثر رساندن رضایت مشتری استفاده میکنند.
شرکت کد پیام مفتخر است با داشتن افراد توانمند سیستمی طراحی کند که به هر کسب و کاری رونق دهد. شناسایی رفتار مشتری، جلب اعتماد و استفاده از اطلاعات و آمار جمع آوری شده توسط نرم افزار کد پیام تنها بخشی کوچکی از توانمندی های این سیستم جامع است.
شرکت کد پیام از واحدهای تحقیق و توسعه، فروش، فنی پشتیبانی تشکیل شده است که افرادی با بیش از 15 سال سابقه فعالیت در کسب وکارهای اینترنتی در این واحد ها فعالیت می کنند. شرکت کد پیام از سال 1385 رسما فعالیت خود را آغاز نموده و پس از سالها تجربه نرم افزار جامع کد پیام را متناسب با نیاز بازار ایران تولید کرده است.
